04 July, 2012

ဖိုလ္ဒါ Lock 7.1.0 Final

ကၽြန္ေတာ္ဟိုး အေရွ႕မွာတုန္းကလဲ တင္ေပးခဲ႔ဘူးပါတယ္။ ျမန္မာလိုေရးလိုက္ရတာကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဖို္လ္ဒါ Register အတြက္ ျဖစ္ပါတယ္။ Register လုပ္တဲ႔ ေနရာမွာ အဆင္မေျပျဖစ္ေနတဲ႔ သူေတြအတြက္ေရာ ေနာက္ဆံုး Update ကို အသံုးျပဳလိုသူမ်ားအတြက္ပါ အဆင္ေျပေအာင္ တင္ေပးလိုက္တာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ Full Version ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ထားတဲ႔ ပံုေလးကိုပါ ထည္႔ေပးထားပါတယ္။  ကၽြန္ေတာ္တို႔ Crack ဖိုင္ေလးကို Install လုပ္ထားတဲ႔  Folder ေလးထဲကို ကူးထည္႔ေပးလိုက္ရင္ Full Version ေလးရပါၿပီ.။ ဒီေကာင္ေလးကိုေတာ႔ နာမည္ကိုျမင္ရုံနဲ႔တင္ သိၾကလိမ္႔မယ္လို႔လဲ ထင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္အေရွ႕မွာတုန္းကလဲ ေရးေပးခဲ႔ဘူးပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ Features ေလးေတြကေတာ႔ ေတာ္ေတာ္မ်ားပါတယ္။ ဖိုင္ဆုိဒ္ကေတာ႔ 14.8 MB ရွိပါတယ္။ ေအာက္မွာယူသြား လိုက္ပါဗ်ာ.။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ အားလံုးအဆင္ေျပေအာင္ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပး ထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ ေလးကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ..။
Folder Lock 7.1.0 Final


0 ဦးမွတ္ခ်က္ေရးခဲ့သည္:

Post a Comment

သင္ေရးလိုက္တဲ့ စာတစ္ေၾကာင္းဟာ စာေရးသူအတြက္အားေဆးပါ